Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Darmowy transfer konta.

RUDOLFunBAN

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Czy jeżeli gram na NA od kilku lat, a chciałbym się przenieść na EUNE, bo tam gra więcej moich znajomych mogę uzyskać darmowe przeniesienie od supportu?

Opublikowano

Nawet jeżeli będziesz błagał support to i tak Cie nie przeniosą. Nie ma nic za darmo.

Opublikowano

A co nas (graczy) i Riot to obchodzi? Było się nie przenosić.

Po 1wsze gram tam od zawsze i się nie przenosiłem, po 2 to ich obchodzi że nie mam jak grac.

Opublikowano

Powinieneś spróbować opisz całą sytuację i napisz ,że przegapiłeś te ostatnie darmowe przeniesienia . Powodzenia

ilw1.jpg

All Bad things must come to an end.

Opublikowano

Po 1wsze gram tam od zawsze i się nie przenosiłem, po 2 to ich obchodzi że nie mam jak grac.

To ich wina, że serwery dla graczy z Ameryki Północnej leżą w Stanach Zjednoczonych?

Opublikowano

To ich wina, że serwery dla graczy z Ameryki Północnej leżą w Stanach Zjednoczonych?

Dobra, skończ kozaczyć. Jakoś tam grałem i nie było problemu z pingiem, a od kilku mies. są.

Opublikowano

Dobra, skończ kozaczyć. Jakoś tam grałem i nie było problemu z pingiem, a od kilku mies. są.

Kozaczyć? Idź po słownik języka polskiego. Nie miałeś problemu z pingiem, gdzie serwery leżą na drugiej stronie globu? śmiechłem

Opublikowano

Kozaczyć? Idź po słownik języka polskiego. Nie miałeś problemu z pingiem, gdzie serwery leżą na drugiej stronie globu? śmiechłem